Wdrożenie SAP CRM w Barlinku
Współpracę z firmą itelligence nawiązał również Barlinek S.A., producent naturalnych podłóg drewnianych.
Skorzysta z usług w obszarach wdrożenia SAP CRM. Zastosowanie najnowszej wersji SAP CRM pozwoli zwiększyć automatyzację procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta. Projekt przeprowadzą wspólnie eksperci itelligence z obszarów CRM oraz Business Intelligence.Rozwiązanie SAP CRM w Barlinek wesprze w sposób kompleksowy proces planowania, realizowania i analizowania skuteczności wszelkich działań marketingowych i sprzedażowych. Głównym powodem wdrożenia była potrzeba optymalizacji procesów sprzedaży oraz stałe dążenie do podnoszenia standardów jakościowych w obsłudze. Zastąpienie wykorzystywanych dotychczas, heterogenicznych rozwiązań systemem SAP CRM pozwoli na uzyskanie spójnych, aktualnych i wiarygodnych danych. Możliwość bezpośredniego dostępu do wszystkich niezbędnych informacji i efektywne generowanie raportów znacząco podniesie poziom jakości informacji zarządczej, umożliwi podejmowanie szybkich i trafnych decyzji.
Otwarta technologia (XML, Webservices) pozwoli na szybką i łatwą integrację systemu z pozostałymi aplikacjami wykorzystywanymi w Barlinku – np. z systemem ERP. Oparty na technologii WWW interfejs da użytkownikom możliwość elastycznego dostosowywania prezentowanych informacji do swoich potrzeb.
Źródło: Informatyka w Budownictwie, nr 2 (11) 2011
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz | > Zaloguj się |
ZOBACZ TAKŻE
Warsztaty Schöck
Dokumentacja w PDF
Impuls 5 w Energomontażu Południe
Nowa wersja ArCADia-Termo Pro
Skomplikowane fakturowanie w 3 minuty
TEMAT MIESIĄCA
Zintegrowane systemy zarządzania firmą budowlaną![](http://www.iwb.com.pl/mphoto.php?max=433&img=imgs_upload/photo/2010/IWB_1_2010/zarzadzanie/3.jpg)